Rozšířené vyhledávání

AI-100 Návrh a implementace řešení Azure AI Tisk

Tento třídenní kurz je zaměřen na Cloud Solution architekty, designéry a vývojáře Azure AI. Umožní vytvořit chat zákaznické podpory, který používá umělou inteligenci pomocí platformy Microsoft Azure včetně rozpoznání jazyka a přednastavené funkce AI v Azure Cognitive Services.

Délka kurzu: 3 dny

Termíny

TermínMístoJazykCena (bez DPH)Dostupnost
1. 7. 2019 - 3. 7. 2019 Praha cs 18 600 Kč
14 880 Kč
Volný termín
9. 9. 2019 - 11. 9. 2019 Praha cs 18 600 Kč
14 880 Kč
Volný termín
29. 10. 2019 - 31. 10. 2019 Praha cs 18 600 Kč Volný termín
16. 12. 2019 - 18. 12. 2019 Praha cs 18 600 Kč Volný termín
PDF ke stažení Rozbalit všeSbalit vše
  • Absolvent kurzu bude umět

    • Navrhnout a použít služby Azure Cognitive Services.
    • Vytváření botů.
    • Vylepšování botů pomocí QnA Maker.
    • Naučit se používat techniky rozpoznávání jazyka pomocí LUIS.
    • Vylepšení botů pomocí LUIS.
    •  Integrace Azure Cognitive Services s boty a agenty.
  • Požadavky pro absolvování kurzu

    • Základy prostředí Azure.
    • Základy jazyka C#.
  • Kurz určen pro

    Cloud Solution architekty, Azure AI designéry a AI vývojáře.

  • Literatura

    Všichni účastníci školení obdrží originál studijních certifikovaných materiálů Microsoft.

  • Technické vybavení

    Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

  • Osnova

    Modul 0: Úvod do Azure Cognitive Services

    • Kapitola: Přehled Azure Cognitive Services
    • Kapitola: Tvorba služby Cognitive Service na Azure portálu
    • Kapitola: Přístup a testování Cognitive Services

    Modul 1: Tvorba botů

    • Kapitola: Úvod do botů
    • Kapitola: Tvorba základního botu
    • Kapitola: Test pomocí bot emulátoru

    Modul 2: Vylepšení botů pomocí QnA Maker

    • Kapitola: Úvod do QnA Maker
    • Kapitola: Implementace Knowledge Base pomocí QnA Maker
    • Kapitola: Integrace QnA s botem

    Modul 3: Implementace rozpoznávání jazyka pomocí LUIS

    • Kapitola: Úvod do rozpoznávání jazyka
    • Kapitola: Tvorba služby LUIS
    • Kapitola: Tvorba služby rozpoznávání jazyka

    Modul 4: Vylepšení botů pomocí LUIS

    • Kapitola: Úvod do rozpoznávání jazyka pro AI aplikace
    • Kapitola: Integrace LUIS a botů pro vytvoření AI řešení

    Modul 5: Integrace Cognitive Services pomocí botů a agentů

    • Kapitola: Služba Cognitive Services pro boty
    • Kapitola: Provedení analýzy sentimentu pro bota pomocí analýzy textu
    • Kapitola: Detekce jazyka v botu pomocí Cognitive Services
    • Kapitola: Integrace s botem

     

OKsystem a.s.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte.