Rozšířené vyhledávání

CAPPS Implementace Cisco aplikací pro spolupráci Tisk

Autorizovaný pětidenní kurz připraví účastníka na integraci serverů Cisco Unity Connection, Cisco Unity Express, Cisco Unified IM and Presence a integraci video služeb v rámci nasazení Cisco Collaboration řešení. Věnuje se scénářům nasazení využívání hlasových zpráv, vlastnostem Cisco Unified IM and Presence serveru a integraci Cisco Jabber se serverem Cisco Unified Communication Manager.

Kurz akreditovaný pro DVPP

Délka kurzu: 5 dní


Katalogová cena: 50 000 Kč

Tento kurz nemá vypsané žádné termíny. Pokud máte zájem o vypsání nového termínu, napište prosím na skoleni@oksystem.cz.

PDF ke stažení Rozbalit všeSbalit vše
  • Absolvent kurzu bude umět

    • Nastavovat Cisco Unity Conncetion server, Cisco Unified IM and Presence server, Cisco Jabber Desktop aplikaci a další
    • Integrovat Cisco VCS a Cisco TMS služby do sítě
  • Požadavky pro absolvování kurzu

    • Zkušenosti s provozem konvergované sítě s VOIP a základní znalosti Cisco IOS
    • Zkušenost s provozem CUCM a Cisco Unity Connection je vítaná
    • Doporučuje se absolvovat předem kurzy CICD (nebo ICOMM) a CIPTV1 (nebo CIPT1)
  • Kurz určen pro

    • Síťové administrátory a administrátory hlasových služeb
    • Zájemce o zkoušku 300-085 CAPPS, která je součástí nové certifikace CCNP Collaboration
  • Literatura

    Všichni účastníci školení obdrží originál studijních certifikovaných materiálů Cisco.

  • Technické vybavení

    Všechna cvičení jsou prováděna na zařízeních Cisco. Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

  • Osnova

    Kapitola 1: Cisco Unity Connection server

    • Nasazení Cisco Unity Connection
    • Integrace Cisco Unity Connection s Cisco Unified Communications Manager
    • Nastavení uživatelů, šablon a třídy služeb
    • Nastavení vlastností systému
    • Nastavení vytáčecího plánu
    • Nastavení služby Unified Messaging
    • Odstraňování problémů s Cisco Unity Connection
    • Nasazení redundance pro službu hlasové pošty

    Kapitola 2: Služba Cisco Unity Express

    • Nasazení Cisco Unity Express
    • Integrace Cisco Unity Express s Cisco Unified Communications Manager Express
    • Nastavení uživatelů a služeb systému
    • Nastavení vytáčecího plánu a automatické ústředny
    • Odstraňování problémů s Cisco Unity Express

    Kapitola 3: Nasazení Cisco Unified IM and Presence serveru

    • Nasazení Cisco Unified IM and Presence serveru
    • Komponenty a komunikační toky
    • Integrace Cisco Unified Communications IM and Presence
    • Nastavení vlastností systému Cisco Unified Communications IM and Presence
    • Nastavení Cisco Jabber služby
    • Integrace adresářových služeb a mobilního klienta Cisco Jabber
    • Verifikace a ostraňování problémů v komponentech Cisco Unified IM and Presence
    • Integrace videa do Unified Communication řešení
    • Nasazení aplikací Cisco Collaboration systému s Cisco Prime Collaboration
    • Video infrastruktura
    • Služba Cisco TMS
OKsystem a.s.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte.