Rozšířené vyhledávání

CICD Implementace Cisco zařízení pro spolupráci Tisk

Autorizovaný pětidenní kurz poskytne účastníkovi informace o provozování řešení Cisco Unified Communications. Pokrývá administraci rozhraní pro koncové uživatele, nastavení telefonie a funkcí pro podporu mobility, správu řešení v prostředí se servery Cisco Unified Communications Manager (CUCM), CUCM Express, Cisco Unity Connection a Cisco Unified Communications Manager IM a Presence, vše ve verzích 10.X.

Kurz akreditovaný pro DVPP

Délka kurzu: 5 dní

Termíny

TermínMístoJazykCena (bez DPH)Dostupnost
9. 12. 2019 - 13. 12. 2019 Praha cs 50 000 Kč Volný termín Garantovaný termín
PDF ke stažení Rozbalit všeSbalit vše
  • Absolvent kurzu bude umět

    • Popsat komponenty, signalizaci, toky dat v řešení postaveném na řešení Cisco Unified Communications
    • Mít přehled o administračním rozhraní a rozhraní pro koncové uživatele v rámci probíraných serverů
    • Provádět základní úlohy administrace koncových zařízení a uživatelů v rámci probíraných serverů
    • Popsat telefonické vlastnosti podporované v rámci CUCM a CUCM Express
    • Provádět správu a údržbu řešení
  • Požadavky pro absolvování kurzu

    • Zkušenosti s provozem konvergované sítě s VOIP a základní znalosti Cisco IOS
    • Zkušenost s provozem CUCM a Cisco Unity Connection je vítaná
  • Kurz určen pro

    • Síťové administrátory a administrátory hlasových služeb
    • Zájemce o zkoušku 210-060 CICD, která je součástí nové certifikace CCNP Collaboration
  • Literatura

    Všichni účastníci školení obdrží originál studijních certifikovaných materiálů Cisco.

  • Technické vybavení

    Všechna cvičení jsou prováděna na zařízeních Cisco. Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

  • Osnova

    Kapitola 1: Řešení Cisco Unified Communications

    Kapitola 2: Rozhraní pro administraci a koncové uživatele v rámci CUCM

    Kapitola 3: Toky hovoru a platforma pro řízení hovorů

    Kapitola 4: Administrace koncových zařízení a uživatelů

    Kapitola 5: Vlastnosti pro mobilitu a pokročilé vlastnosti hlasových služeb

    Kapitola 6: Služby Cisco Unity Connection a Cisco Unified Communications IM and Presence

    Kapitola 7: Správa a údržba řešení Cisco Unified Communications

  • Návaznosti

    Collaboration - CCNA

    Collaboration - CCNA

    Collaboration - CCNP

    Collaboration - CCNP

    CertifikaceCisco

    CertifikaceCisco
OKsystem a.s.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte.