Základy Cisco Collaboration

CLFNDU

Tento kurz poskytne účastníkovi potřebné znalosti a dovednosti k administraci a podpoře jednopobočkových Cisco® Unified Communications Manager (CM) řešení se Session Initiation Protocol (SIP) branou. Kurz pokrývá nastavení základních parametrů, správu zařízení včetně telefonů a videotelefonů, správu uživatelů a multimediálních zdrojů a údržbu a troubleshooting Cisco Unified Communication řešení. Navíc se naučíte základy IP vytáčecích plánů včetně připojení k veřejné telefonní síti a CoS (zajištění kvality). Kurz nemá přímo přidělenou certifikační zkoušku, ale jeho absolvování poskytne 30 Cisco kreditů použitelných k splnění požadavků recertifikace.

Délka kurzu: 5 dní (8:30 - 16:00)

Termíny

12. 9. 2022 - 16. 9. 2022 Praha cs Volný termín
55 000 Kč Přidat do košíku
21. 11. 2022 - 25. 11. 2022 Praha cs Volný termín
55 000 Kč Přidat do košíku

PDF ke stažení Rozbalit všeSbalit vše

  • Absolvent kurzu bude umět

    • spravovat Cisco Unified Communications Manager na jedné pobočce, pracovat na každodenních úlohách, jako je přidávání, přesuny, změny a odstraňování telefonů, koncových bodů videa a uživatelů
    • konfiguraci Jabber zařízení a zavádění běžných funkcí koncových bodů včetně parkování hovorů, sdílených linek, skupin vyzvednutí a šablon tlačítek telefonu
    • seznámí se s protokolem SIP, jak se spojují hovory a jak se určují kodeky
    • seznámí se s možnostmi a základní konfigurací brány SIP pro přístup do PSTN
    • seznámí se s prvky vytáčecího plánu používaného ke směrování hovorů a funkcemi třídy služeb pro kontrolu, kdo může kam navazovat/směrovat hovory
    • spravovat Cisco Unity Connection v každodenních úohách, jako jsou přidávání, přesuny a změny a mazání hlasových schránek a uživatelů
    • provádět údržbu a používat nástroje pro odstraňování problémů dostupné v Cisco Unified Communications Manager a Cisco Real-time Monitoring Tool
    • Za absolvování kurzu absolvent získá kredity dalšího vzdělávání sloužící k recertifikaci (30 kreditů).
  • Požadavky pro absolvování kurzu

    • bez předchozích požadavků
  • Kurz určen pro

    • Účastníky připravující se na certifikaci CCNP Collaboration
    • Správce sítě 
    • Síťové inženýry
    • Systémové inženýry
  • Literatura

    Všichni účastníci školení obdrží originál studijních certifikovaných materiálů Cisco a časově omezený vzdálený přístup do laboratorního prostředí vyvinutého a poskytovaného firmou Cisco pro tento kurz.

  • Technické vybavení

    Všechna cvičení jsou prováděna na laboratorním prostředí, vyvinutém a dodaném speciálně pro toto školení firmou Cisco. Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

  • Osnova

    • Výhody technologie Collaboration 
    • Nastavení počátečních parametrů pro Cisco Unified Communications Manager
    • Koncové body a registrační proces
    • Kodeky a signalizace hovorů
    • Správa uživatelů v Cisco Unified Communication Manager
    • Základní vytáčecí plán
    • Třídy služby – Class of Service
    • Povolení koncových bodů a funkcí
    • Popis Cisco ISR jako hlasové brány
    • Mediální zdroje Cisco Unified Communication Manager
    • Reporting a údržba
    • Další požadavky na koncové body s videem 
    • Cisco Unity Connection

     

    Laboratorní cvičení: 

    • Konfigurace základních parametrů Cisco Unified Communication Manager
    • Konfigurace systémových nastavení Cisco Unified CM 
    • Konfigurace switche pro koncové body telefonie
    • Automatická a manuální registrace nových IP telefonů 
    • Správa koncových bodů v Cisco Unified Communications Manager
    • Vytváření lokálních uživatelů a konfigurace LDAP
    • Vytvoření základního vytáčecího plánu
    • Partitions a Call Search Spaces
    • Private Line Automatic Ringdown (PLAR)
    • Nasazování Cisco Jabber® Client for Windows
    • Nastavení běžných funkcionalit koncových zařízení
    • Nastavení Extension mobility a Jabber
    • Konfigurace Voice over Internet Protocol (VoIP) Dial Peer
    • Konfigurace ISDN okruhů a POTS Dial Peer
    • Kontrola přístupu k Mediálním zdrojům
    • Reportování a nástroje pro správu
    • Nástroje pro troubleshooting
    • Integrace s Unity Connection 
    • Správa uživatelů v Unity Connection

Ceny jsou bez DPH. OKsystem a.s. si vyhrazuje právo změnit termín a cenu školení.