Rozšířené vyhledávání

C20 Jazyk C++ - objektově orientované programování v C++ Tisk

Kurz Jazyk C++ – Objektově orientované programování v C++ je určen pro posluchače, kteří přecházejí z jazyka C na C++, nebo jen chtějí proniknout do problematiky návrhu a implementace objektů v jazyce C++. Na kurzu se naučíte definovat objekty, konstruktory a destruktory, používat virtuální funkce, dědičnost a agregaci, přetěžovat operátory a zpracovávat události a výjimky.

Délka kurzu: 3 dny (8:30 - 16:00)

Termíny

Termín MístoJazykCena (bez DPH)Dostupnost
7. 9. 2020 - 9. 9. 2020 Praha cs 15 000 Kč
12 000 Kč
Volný termín
18. 11. 2020 - 20. 11. 2020 Praha cs 15 000 Kč Volný termín
PDF ke stažení Rozbalit všeSbalit vše
  • Absolvent kurzu bude umět

    • Ddefinovat objekty, konstruktory a destruktory
    • Používat virtuální funkce, dědičnost a agregaci, přetěžovat operátory
    • Zpracovávat události a výjimky
  • Požadavky pro absolvování kurzu

    Základní znalost jazyka C nebo C++.

  • Kurz určen pro

    Vývojáře, kteří:

    • přecházejí z jazyka C na C++
    • chtějí proniknout do problematiky návrhu a implementace objektů v jazyce C++
  • Literatura

    Všichni účastníci školení obdrží materiály společnosti OKsystem.

  • Technické vybavení

    Prostorné učebny jsou vybaveny nadstandardními počítači s možností přístupu na Internet, včetně bezdrátového přístupu.

  • Osnova

    • Trochu objektově orientované teorie a názvosloví.
    • Klíčové slovo „class“ a „struct“
    • Deklarace atributů, jmenné konvence
    • Přístupová práva „private“ a „public“
    • Definice metod objektu
    • „inline“ funkce a metody
    • „const“ metody a „mutable“ atributy
    • Statické atributy a metody
    • „friend“ deklarace
    • Implicitní konstruktor, destruktor
    • Operátory „new“ a „delete“, alokace pole
    • Význam kopírovacího konstruktoru a přiřazovacího operátoru
    • „RULE OF THREE“ a jeho důsledky
    • Konverze pomocí konstruktorů s jedním parametrem, „explicit“ konstruktory
    • Typy vazeb mezi objekty, trocha UML
    • Generalizace vs. agregace
    • Dědičnost a příklady objektových hierarchií
    • Důsledky „IS KIND OF“ vazby na kompatibilitu instancí
    • Přístupové právo „protected“ a zásady návrhu bázové třídy
    • Přetěžování metod potomkem, zastínění bázové metody
    • Co je to vlastně polymorfismus? Příklady hierarchií.
    • Brzká a pozdní vazba, virtuální metody.
    • Polymorfické kontejnery, virtuální destruktory
    • Statický vs. Dynamický typ, „dynamic_cast“ a ostatní operátory pro přetypování
    • Ryze virtuální metody a abstraktní třídy
    • Pojem „interface“, příklady využití
    • Výhody vícenásobné dědičnosti
    • Problém s diamantem v dědičnosti
    • Virtuální dědičnost, dekompozice instance do acyklického grafu
    • Nejednoznačnost symbolů a inicializace instance
    • Ošetřování chyb ve stylu jazyka C a C++
    • Klíčová slova „throw“, „try“, a „catch“
    • Návrh tříd sloužící jako výjimky, rozhraní třídy „std::exception“
    • Výjimky a citlivý kód konstruktoru a destruktoru

     

OKsystem a.s.
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním těchto stránek s tím souhlasíte. Více informací